Η μέρα εδώ στην άκρη του σύμπαντος ξεκίνησε με μια απίστευτη μουντάδα. Ό,τι χειρότερο δηλαδή ενώ πηγαίνεις για δουλειά, έχοντας στο νου τις μπόλικες ώρες που πρέπει να αφιερώσεις για το μεροκάματο. Σου μαδάει την ψυχολογία. Ευτυχώς όμως που ανάμεσά μας υπάρχουν και κάποιοι που δεν σκαμπάζουν από τέτοια. Έχουν τρελά κέφια ανεξαρτήτως καιρού. Όπως ο τυπάκος που κατάφερε να μου φτιάξει τη διάθεση πρωί πρωί, φορώντας ευθαρσώς ένα μπλουζάκι με σλόγκαν «δεν πρόκειται να ρουφηχτεί από μόνο του». Με το που τον είδα, είπα μέσα μου: Σε πάω τόσο πολύ ρε φίλε, που ελπίζω να βρεθεί μια γυναίκα λίγο πιο κάτω που θα σταθεί και θα σκεφτεί «δίκιο έχει γαμώτο». Και θα φροντίσει να κάνει κάτι γι’ αυτό.
Όταν όμως καταλάγιασε λίγο η ευθυμία, μπούκαραν ως συνήθως οι σκόρπιες μου σκέψεις. Και μου θύμισαν ότι τα καλύτερα σλόγκαν δε γράφονται με λίγες λέξεις, αλλά με χίλιες λέξεις. Με μια εικόνα δηλαδή. Μια αφίσα. Αν μάλιστα πρόκειται για μικρά έργα τέχνης που έχουν ταυτόχρονα κάτι σημαντικό να πουν, τότε δύσκολα ξεκολλάνε απ’ τη μνήμη σου. Έτσι δεν μου πήρε και πολύ χρόνο να θυμηθώ είκοσι (και κάτι) απ’ αυτές, να τις βάλω σε μια πρόχειρη σειρά αξιολόγησης και να τις μοιραστώ μαζί σας.
Οφείλω βέβαια να σας προειδοποιήσω ότι κάποιες εικόνες δεν είναι για ευαίσθητα στομάχια, ενώ οι περισσότερες είναι ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ. Ορίστε, ξεμπέρδεψα και με αυτή την υποχρέωση καθωσπρεπισμού και την έβαλα και σε έντονη γραφή. Ανούσια τελείως, αφού ξέρω ότι όχι μόνο θα τις δείτε, αλλά θα σας αρέσουν και τόσο πολύ που θα κλικάρετε επάνω τους για να τις θαυμάσετε και σε μεγαλύτερη ανάλυση. Πάμε λοιπόν...
Πλέκουμε το εγκώμιο στην οργάνωση Adam Le Adam.
Η Heineken φωτογραφίζει το κέντρο της Αθήνας.
Της Road Cross.
Τριπλέτα πόστερ γραμμής υποστήριξης κακοποιημένων γυναικών.
Κόκαλα δεν έχει και κόκαλα τσακίζει.
Ο Οργανισμός Παιδικής Ασφάλειας του Τορόντο
μας κάνει την καρδιά περιβόλι.
της οργάνωσης για διατροφικές διαταραχές Anabell.
«ΝΕΟ! Σούπερ αδύνατο! Χειριστείτε το με προσοχή».
Εμπνευσμένο από ταινίες του Στάθη Ψάλτη.
Στη faada δεν αρκεί ένα μωρό σε κάθε αφίσα.
Καμπάνια της αστυνομίας της Αυστραλίας
με ipod για καμηλοπαρδάλεις (προφανώς).
δεν βλέπει τον εαυτό του όπως πραγματικά είναι».
Η ισπανική εφημερίδα Publico ρίχνεται στη μάχη κατά της οικιακής βίας
προσβλέποντας σε 7 χρόνια γρουσουζιάς.
Το ρουμάνικο παρακλάδι της WWF αναφωνεί "το κέρατό μου".
Η WWF δεν αγαπάει τους βατραχανθρώπους.
Τρομοκρατική καμπάνια της Greenpeace με στόχο τα προνήπια.
Και αυτό, χωρίς λόγο.» Διπλό... χτύπημα της οργάνωσης ενάντια
στη γυναικεία κακοποίηση, City of Hope.
Τρεις καλοκουρδισμένες ιδέες της φιλοζωικής οργάνωσης RSPCA.
Ελαφρώς μακάβριο προμοτάρισμα της ανακύκλωσης
από την Recyclatorii.
Πού πετάς τα μπουκάλια ρε; Θα σου κόψω τα πόδια!
Βαναυσότητες από τη φιλοζωική οργάνωση
Humans For Animals εις διπλούν.
Με ολίγη από Indiana Jones, σε κατεψυγμένα μυαλά ανθρώπου.
Η WWF σηκώνει τσουνάμι τρομοκρατίας για χάρη του πλανήτη...
δίνει νέο νόημα στα layers του Photoshop.
ποιος θα το κάνει;» Μια συγκλονιστική σύλληψη της unicef.
Οι Αυστραλοί συγκλονίζονται όταν σκέφτονται την οδική ασφάλεια.
Κάτι σπάει μέσα τους...
υπάρχουν μόλις 0,003 χιλιοστά latex».
Η γερμανική οργάνωση κατά του AIDS, Michael Stich, δεν... μασάει!
ότι η ζωή μας κύκλους κάνει.
Αφού μου το είχε δηλώσει το παλικάρι εξ' αρχής.
It's not going to suck itself...
3 σχολια:
Καταπληκτικές όλες.. Πραγματικά δημιουργικές κι επαναστατικές.
Και τα σχόλια καλούτσικα ήταν :D
Κανονικά δεν χρειάζονται σχόλια, αλλά με ξέρεις... Δεν μπορώ να αντισταθώ στον πειρασμό. ;-)
Η δημιουργική, ευφυής και στρατευμένη πλευρά του marketing/advertising. Γιατί συνήθως μας κοιτάνε στο πορτοφόλι και στην τσέπη και μας αντιμετωπίζουν ως ηλίθιους και κρετίνους.
ΜΙΛΑΡΕΣΥ
Δεν έχεις λογαριασμό; Επίλεξε "όνομα/διεύθυνση URL"
και άσε το δεύτερο πεδίο κενό. Μπορείς και ως ανώνυμος.